İadeler bankaların online ödeme sistemleri üzerinden yapılmaktadır. Banka kısıtlamaları gereği, iade sadece ödeme için kullanılan karta; ödeme tipine uygun olarak yapılmaktadır.

İade
Mesafeli Satış Sözleşmesinin Cayma Hakkı maddesi kapsamında müşterimiz kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için ürünün mesafeli satış sözleşmesinin 8. maddesinde belirtilen cayma hakkı kullanılamayacak ürünlerden olmaması gerekir.

Hijyen kuralları gereği korse, külotlu çorap, alt iç giyim ve hijyen bandı hasar görmüş ya da çıkarılmış bikini altı, mayo, mayokini vb. ürünlerde iade ve değişim yapılamaz.

Sipariş oluştururken seçilen hediye paketlerinin ücret iadesi Mesafeli Satış Sözleşmesinin 8. maddesinde belirtilen cayma hakkı kullanılamayacak ürünlerden olması nedeniye yapılmamaktadır.

Sitemiz üzerinde Üyelik > Hesabım > Siparişlerim veya üye olmadan gerçekleştirdiğiniz siparişleriniz için sitede bulunan Sipariş Takip sayfası başlığı altından ilgili siparişinizi bulup, iade etmek istediğiniz ürünü ve iade nedeninizi seçerek ürün/ürünleri siparişiniz ile birlikte gelen e-fatura çıktısını imzalayarak iade adresimize yönlendirmeniz yeterli olacaktır. İade edilmek istenen ürünler kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak paketlenmeli ve kargoya teslim edilmelidir.
Siparişinizdeki ürün/ürünleri iade etmek için 953489085 numaralı iade kodumuz ile Yurtiçi Kargo Firması’na karşı ödemeli olarak teslim etmeniz gerekmektedir.
Destek için 444 89 94 numaralı telefonu arayarak Brandroom Müşteri Hizmetleri'ne ulaşabilirsiniz. Kargo süreci ile ilgili daha detaylı bilgi almak için iade başlığı altında yer alan sık sorulan sorulardan faydalanabilirsiniz.

Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri için “İade Faturası” kesilmelidir aksi takdirde iade kabul edilmeyecektir.

Diğer kargo firmaları ile gönderimde kargo ücreti kabul edilmemektedir.
 
İade Adresi: Demsa Group Dağıtım Merkezi 
Orel iş merkezi Eyüp Sultan Mahallesi Hoca Nasrettin Cad. No:10/ A4 Sancaktepe  İstanbul/Türkiye

Geri Ödeme : Siparişinizdeki iade etmek istediğiniz ürün/ürünleriniz depomuza ulaştığında en geç 10 iş günü içerisinde iade işlemleri tamamlanarak kartınıza bedel iadesi gerçekleştirilmektedir.İade talebiniz onaylandığında, iade bedeliniz otomatik olarak alışverişinizin yapıldığı kredi kartına iade edilir.

İade bedelinizin kartınıza ulaşması, ilgili bankanın iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrıca taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerde iptal/iade yapıldığında kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iptal/iade edilecek olan ürünün tutarından kargo ücreti düşülerek tutar iadesi gerçekleştirilmektedir.
 
Online İade :Ödemenizi online ve kredi/banka kartı kullanarak yaptığınız için tutar iadesi, ödeme için kullandığınız kartınıza, ödeme türünüze uygun olarak, bankanızın online ödeme sistemi üzerinden yapılacaktır.
Bankaların süreç ve uygulamalarına göre iadenizin kartınıza yansıma süresi değişiklik göstermektedir.
İade bedeli, kartınıza artı bakiye olarak yansıyacaktır.
 

Değişim koşulları

Hijyen kuralları gereği korse, külotlu çorap, alt iç giyim ve hijyen bandı hasar görmüş ya da çıkarılmış bikini altı, mayo, mayokini vb. ürünlerde iade ve değişim yapılamaz.

www.brandroom.com.tr'den satın almış olduğunuz ürünlerde beden değişikliği yapmak için faturanızın arka yüzündeki formu doldurup, değişim yapmak istediğiniz ürünün, talep ettiğiniz bedeni veya numarasını yazdıktan sonra ürünü tarafımıza göndermeniz yeterlidir. Değişim için yollanan ürünün/ürünlerin; farklı ürün/ürünler ile değişimi yapılamamaktadır. 

Değişim talebiniz onaylandığında, yeni ürününüz adresinize bedelsiz olarak YURTİÇİ Kargo ile gönderilecektir. Değişim talebiniz onaylanmadığı takdirde tarafınıza bilgilendirme yapılacak ve değişim talebi için gönderdiğiniz ürün adresinize geri gönderilecektir.

 

Kargo ile geri gönderim

Değiştirilmek istenen ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak geri gönderilmelidir.

Fatura arka yüzündeki iade formu doldurulmalı ve imzalanmalıdır.

Ürün paketlemesi ürünün orjinal ambalajına ve içindeki ürünlere zarar gelmeyecek şekilde yapılmalıdır.

 

Ürünleri YURTİÇİ Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Bunun için ürünleri 953489085 alıcı koduyla aşağıdaki adrese gönderilmek üzere YURTİÇİ Kargo’ ya teslim edebilirsiniz. Diğer kargo firmaları ile gönderimde kargo ücreti kabul edilmemektedir.

İade Adresi : Demsa Group Dağıtım merkezi

                        Orel iş merkezi Eyüp Sultan Mah.Hoca Nasrettin Cad. No:10 A4

                        Sancaktepe - İstanbul/Türkiye

 

Siparişinizdeki iade etmek istediğiniz ürün/ürünleriniz depomuza ulaştığında en geç 10 iş günü içerisinde iade işlemleri tamamlanarak kartınıza bedel iadesi gerçekleştirilmektedir.

İade talebiniz onaylandığında, iade bedeliniz otomatik olarak alışverişinizin yapıldığı kredi kartına iade edilir.

İade bedelinin kredi kartınıza/hesabınıza ulaşması ilgili bankanın iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrıca taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

 

Brandroom.com.tr'den yapmış olduğunuz alışverişleri iade etmeniz durumunda iade bedeli yalnızca siparişi oluştururken tercih ettiğiniz ödeme yöntemiyle ve kullanmış olduğunuz ödeme aracına iade edilmektedir.

Brandroom.com.tr'den satın almış olduğunuz, üretici garantisi olan ürünlerin garanti süreleri ve koşulları üretici firmaya göre değişiklik gösterebilir. Lütfen ürününüzün içinden çıkan garanti belgesini dikkatle inceleyiniz.

Garanti kapsamında olan ürünlerinizle ilgili değişim/iade taleplerinizi veya hata/arıza şikayetleriniz için ilgili firmanın yetkili servisleriyle irtibata geçmeniz gerekmektedir. Ürününüzle ilgili yetkili servislerin bilgisini garanti belgenizin arkasında bulabilirsiniz.

Garanti kapsamında olan ürünlerin değişim/iade kararları yetkili servisleri tarafından verilmekte olup, ürün test süreleri firmaya göre değişiklik gösterebilmektedir.

Brandroom.com.tr'den siparişinizi tüzel kişi olarak verdiyseniz ve firma adına fatura kestirdiyseniz, iade talepleriniz için “iade faturası” kesmeniz gerekmektedir. İade faturası, alışveriş faturasının adına kesildiği kurum tarafından, alışverişe dair kargo bedeli dahil edilmeden kesilir ve Brandroom.com.tr'ye iletilir.

İade faturası kesilmeyen ve Brandroom.com.tr'ye ulaştırılmayan iade talepleri gerçekleştirilemeyecektir. Tüzel kişi olarak Brandroom.com.tr'den satın almış olduğunuz ürünlerin değişim veya iade süreçleri bireysel müşterilerle aynıdır.

Gizlilik Sözleşmesi

İşbu Gizlilik Politikası, www.brandroom.com.tr  E-Ticaret Sitesi’nin (“SİTE”) ÜYE’lere ait kişisel verilerin toplanması ve kullanılmasına ilişkin açıklamalar içermektedir. SİTE’ye giriş yapan ve/veya herhangi bir suretle SİTE’den faydalanan ÜYE, aşağıda belirtilen koşullara uyacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

DEMSA, SİTE üzerinden ÜYE’ler tarafından kendisine iletilen bilgileri “Gizlilik Politikası” ve “Web Sitesi Kullanım Koşulları” hükümleri doğrultusunda kullanabilir. Bu bilgileri işleyebilir, bir veritabanı üzerinde muhafaza edebilir. DEMSA aynı zamanda; ÜYE’nin kimliği, adresi, elektronik posta adresi, telefon numarası, IP adresi, SİTE’nin hangi bölümlerini ziyaret ettiği, domain tipi, browser tipi, ziyaret tarihi, saati vs bilgileri de istatistiki değerlendirme, kampanyaların duyurusunu yapma ve kişiye yönelik hizmetler sunma gibi amaçlarla kullanabilir. ÜYE’lere ait kişisel bilgiler, kanunla yetkili kılınan mercilerin talebi ve aşağıda sayılan haller hariç olmak üzere gerçek ve tüzel üçüncü kişilere açıklanmayacaktır.

ÜYE, kendisi tarafından iletilen kişisel bilgilerin DEMSA, mevcut ve ilerideki iştirakleri, bağlı şirketleri, ortakları, halefleri ve/veya bunların belirleyecekleri üçüncü kişiler-kuruluşlar tarafından her türlü tanıtım, reklam, promosyon, iletişim, satış, pazarlama, mağaza kartı, kredi kartı ve üyelik uygulamaları için süresiz olarak veya öngörecekleri süre ile kaydedilmesine, yazılı/manyetik arşivlerde tutulmasına, muhafazasına, işlenmesine, güncellenmesine, paylaşılmasına, transferine ve kullanılmasına, aksi belirtilmediği sürece SMS, internet, mektup, telefon vb. kanallardan temasa geçmelerine izin vermektedir. ÜYE, her zaman, veritabanında saklı olan kişisel bilgilerine, bunların kaynağına, alıcısına ve saklama amacına dair bilgi alma hakkına sahiptir. ÜYE, veri paylaşım tercihlerini değiştirmek isterse bu talebini, DEMSA tarafından belirtilen iletişim kanallarına iletebilecektir.

ÜYE’ye ait kredi kartı bilgileri, şifreler, kart numaraları ve sair husus 128 bit şifreleme sistemi ile şifrelendirilip, DEMSA arayüzü aracılığıyla işlem yapılan Banka’ya yönlendirilir. Bu aşamada aktarılan bilgiler DEMSA’ya ait veri tabanında depolanmamakta, verilere yalnızca ÜYE ve Banka erişebilmektedir.

SİTE’den yapılan alışverişler SSL (Secure Socket Layer) sertifikası ile güvence altına alınmıştır. SSL teknolojisi, ÜYE’ye ait her türlü gizli, özel bilgi/bilgilerin sisteme güvenli bir şekilde aktarılması, istenmeyen kişi ve/veya kurumlar tarafından alınıp, kullanılmasını engellemektedir.

DEMSA, SİTE’yi ziyaret eden ÜYE’nin SİTE kullanımına ilişkin teknik tercihlerini analiz etme amacıyla cookie (çerez) adı verilen veri dosyaları kullanmaktadır. ÜYE, istediği takdirde cookie kullanımını önleme amacıyla browser (tarayıcı) ayarlarını değiştirebilme imkanına sahiptir.

 

ONAYLIYORUM